Solved

My Purchase

I recently purchased a WoW 60 day pre paid game card but never got it? how do I receive it? You sent an e-mai lsaying I successfully purchased it?

Hi Zaid.alarmeli,


We have checked your order 10405391, it seems like the payment has been canceled. Please disregard the automated generated invoice. You may check with your bank if the amount has been deducted. As the payment was canceled on your side, you may check with the bank regarding the refund if your card has been charged.



I buying a Sw acc and I did the photos and all that but idk what to do

Hi Wilmer, 


The order you have made is under G2G, kindly do contact support@g2g.com for assistance on any inquiries related to G2G orders as we are only able to assist you if your inquiry is relates to anything under OffGamers. 


We would like to inform you that the order is undergoing the review process and will need time to be completed. Kindly do contact our counterparts at G2G Support for more information.


Comments to this discussion are now closed!