My purchase

I have bought the £31 direct top up on Bleach Online and have not received my gold yet. On my bank account it says the purchase has gone through.

Hi James,

Please kindly contact our customer support - and provide your order number so they can assist you to check on the order. Thank you and we apologized for any inconvenience caused.

Hi James,

We have received an update from our Finance Team for your order 6689112. Please do confirm with us whether you want to proceed with the order or want to cancel and refund back to your Paypal account. You may reply us here or reply our email accordingly. We apologize for any inconvenience caused.

Thank you

Please complete my order.  6697665

Hi Sai,

We apologize for the late reply of your message. It seems that your payment has been rejected by your credit card issuer. It will be best for you to contact your credit card issuer and check with them regarding on this matter. As for this order, it has now been canceled. You may place a new order again once your credit card issue is solved.

Login to post a comment