Solved

Bad, bad service

I placed an order and paid in full with my skrill wallet, passed all verifications they require, and then offgamers cancelled my order because THEY say some mumble jumble verification procedure they have in place did not pass...my money has been sent from my wallet to this company successfully. They will not credit my account nor they will not credit back my wallet, they keep saying in a few days, on 24-48 hs, in 24-72hs. Joke, this is a joke company. I want my money back today or credit to my offgamers account. Last time dealing with this site...it is going down , down down..

Hello Gustavo,
We are terribly sorry to inform you after investigating into your issue, that we are unable to accept your payment transaction as our system has detected some discrepancies on the payment information. As for the payments, rest assure that the refund will take place within 1-3 days time we will provide with the refund transcation once we have obtain it from our Finance department. We do apologize for the trouble.

Do contact our Live Chat support for further assistance in placing another order with us

 

You haven't investigated anything, you just cancelled my order without any valid reason as I have been in contact with skrill customer service and skrill security about the refund and about my payment, they have not see any discrepancy or anything problematic with my transaction second they confirmed that refunds are processed instantly by merchant, maybe you will need to get your robot answer updated, and you say it will take 1 to 3 days, first it was 24 to 48 hs then 24 72hs then 1 to 5 days and NOW 1 to 3 days,
YOU ARE JUST A BUNCH OF FRAUDSTERS.YOU are holding my money just because..no payment gateway issue or whatever you want to say as I have confirmed it with the payment gateway itself.

 

Dear Gustavo,


Kindly be informed that our system has rejected your purchase as we have detected some discrepancies on the payment information payment made via Moneybookers.


Your Moneybookers fund shall be reversed and made available within 3-5 banking days time.


My purchase was rejected by your system without a valid reason, now you are coming up with this excuse because I have made this public and the only way you have to defend yourselves is treating me like I am the scammer, while YOU ARE THE ONES SCAMMING ME!!!!! NOT REFUNDING MY MONEY TO MY WALLET< rest assured dear: It won't be a future purchase from me in your shitty SCAM site.

YOU NEED TO REFUND ME MY MONEY!

My MONEY HAVE TO BE REFUNDED TODAY, I HAVE CALLED SKRILL HELPDESK AND THEY ASSURED ME THAT WHAT YOU ARE SAYING IS NOT QUITE RIGHT, MERCHANT REFUNDS ARE PROCESSED IMMEDIATELY.


YOU ARE JUST MAKING UP THINGS BECAUSE YOU ARE SCAMMING ME AND NOT REFUNDING ME< CHANGING THE TIMINGS TO BUY TIME AND GOT ME TIRED OF THIS BUT I WON"T STOP UNTIL I GOT MY MONEY BACK YOU ARE A BUNCH OF SCAMMERS, YOU ARE HIGH RISK MERCHANTS !! YOU STEAL CUSTOMERS MONEY!!

 

Hi Gustavo,


Regarding you issue, the management have reviewed your case after multiple complaints on your purchase and they have proposed that shall you wish to proceed with your purchase, you are required to submit documentations that will assist in verifying your purchase with us. Kindly refer to ticket #23947 for the requirements.


Should you have any inquiries or require any assistance for your order, do not hesitate to send us your inquiries. We will be awaiting for your swift response.

 

WTF? I WANT A REFUND IMMEDIATELY! I DO NOT WANT TO PURCHASE ANYTHING FROM YOU ANYMORE!!!  I DONT HAVE TO SUBMIT ANY DOCUMENTS TO YOU TO RECEIVE A REFUND! I HAVE A FULLY VERIFIED SKRILL ACCOUNT FROM WHERE I PAID AND WHERE THE MONEY HAS TO BE REFUNDED TODAY!\
STOP THE BULLSHIT AND REFUND ME IMMEDIATELY!

 

Hi Gustavo,


We would like to inform you that your order has been canceled as per requested. The refund will reflect in your Moneybookers account within 24 hours time.

Our apologies for the inconveniences caused and thank you for your kind patience with us.


 

Hi Gustavo,


We would like to inform you that the refund for your Moneybookers Order 5645719 has been successfully completed and you may refer directly with them to check.


Moneybookers Refund Reference: 1215741039


Should you have any inquiries or require any assistance for your order, do not hesitate to send us your inquiries. We're always ready to assist you as best we can.

 


Login to post a comment